Single Events

Single activiteiten 40 50 60 plus singlefeesten actief singles weekend dating

Wie gaat er mee? (2,759)

Discussies Antwoorden Recente berichten

Fietstocht Groote Heide vanaf Leende (37 km) do 10-05-2018

Op Hemelvaartsdag, donderdag 10 mei 2018, wordt ook dit jaar door de ZLTO afdeling Groote Heide de jaarlijkse fietstocht (lengte 37 km.) en…

Begonnen door Petra68

1 op woensdag
Antwoord van Petra68

Beekbergen Bingo 1 mei geannuleerd

ouderwetsavondje bingo op 1 mei  om half negen rond half elf af eerst rijtje dan volle kaart  Gezellige Familie Bingo. U kunt al meedoen va…

Begonnen door henri

2 op woensdag
Antwoord van henri

13, 14 en 15 april leuke musical in Arnhem

Op 13, 14 en 15 april wordt de voorstelling: 'Naar de top zonder knappe kop' gespeeld door theatergroep Jabber in Theater de Leeuw te Arnhe…

Begonnen door Joos

35 op dinsdag
Antwoord van Joos

Bezoek aan Keukenhof Lisse zo 29-04-2018

Keukenhof, het leukste en fleurigste dagje uit staat dit jaar in het teken van Romantiek in Bloemen. Deze zijn onlosmakelijk met elkaar ver…

Begonnen door Petra68

20 op maandag
Antwoord van Petra68

Borrelavond in deventer op 13 april 2018

Hallo Leden ik heb weer eens zin in een gezellige avond  in Deventer, En wel op  vrijdag 13 april  bij café Samen  op de brink 26 te Devent…

Begonnen door H-j

44 op maandag
Antwoord van Linda1

Rot-avond in Walhallla, donderdag 26 april. Jan Rot in Rotterdam

Jan Rot is naar Rotterdam verhuisd! Dat gaat gevierd worden, elke laatste donderdag van de maand is voortaan Rotavond in Walhalla. Gewapen…

Begonnen door Hans51

2 15 Apr
Antwoord van Hans51

swingnight Duiven za 7 april 2018

zaterdag 7 april 2018. Lekker swingen in een flinke zaal te Duiven, vlakbij Arnhem. DE OGTENT (voorheen CCOG) Remigiusplein 9 Duiven Verzam…

Begonnen door Jacqueline

51 15 Apr
Antwoord van Maan 月

BOURGONDISCH DEN BOSCH ZONDAG 15 APRIL VANAF 15.00 UUR

Beste mensen, Omdat Thea het deze maand te druk heeft om de maandelijkse borrel te organiseren, neem ik het (in overleg) even van haar ove…

Begonnen door Berdine

23 15 Apr
Antwoord van Berdine

18-05-2018 Paintballen in Nijmegen gratis

Ik heb via Vakantieveilingen paintballen gewonnen. Wie heeft er zin om mee te doen? Het is gratis. Het paintballen begint om 20.00 uur tot…

Begonnen door AngelDeVil

19 14 Apr
Antwoord van frank2018

Flora Boskoop pubquiz Vrijdag 18 mei 2018

Pubquiz Flora Boskoop vrijdag 18 mei 2018 Wie vind het leuk om samen met mij Veenmollen te vormen voor de pubquiz van Flora Boskoop? De Pu…

Begonnen door Ilse

3 13 Apr
Antwoord van Ilse

RSS

WORD NU GRATIS LID!

Singles ontmoeten? Maak GRATIS een profiel : MELD JE HIER GRATIS AAN ALS LID!

& Meld je hier aan voor de NIEUWSBRIEF

& Ontvang het laatste nieuws & tips: LIKE OP FACEBOOK!  

Waarom Single Events?

Petra, Oprichter Single Events:"Twijfel niet! Kom kennismaken! LEES INTERVIEW over ontstaan Single Events, in MIJN GEHEIM'"

Maak gratis een profiel aan!

Singlecoach

Wil je een GRATIS screening sessie? Of heb je een vraag over relaties, single zijn? Stel je vraag aan  Kim van Ziyit Singlecoaching

Advertenties

VAKANTIES VOOR SINGLES

BOEK voor 1 P EN SPREEK SAMEN AF via Single Events! vb met:

© 2018   Gemaakt door Petra Beheerder Single Events.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden