Single Events

Single activiteiten 40 50 60 plus singlefeesten actief singles weekend dating

Wie gaat er mee? (2,759)

Discussies Antwoorden Recente berichten

20 augustus Nataraj beachparty Zandvoort bij Meyer aan Zee plus workshops,consulten vanaf 13.00

Zin om zaterdag lekker aan het strand te zijn. Nataraj organiseert in samenwerking met Netsamen een spetterende middag/avond met consulten,…

Begonnen door Nicole

8 21 Aug 2011
Antwoord van Marian70

Kasteeltuinconcerten Helmond: 19 augustus 20.30 uur Rock d'Opera

Elke vrijdagavond in juli en augustus spelen verschillende bands in de mooie omgeving van het Kasteel in Helmond. De toegang is gratis en d…

Begonnen door Wilma

45 21 Aug 2011
Antwoord van john

danspartner salsa-dansles voor beginners in Breda

Wie oh wie heeft er zin om met mij als danspartner mee te gaan op salsa dansles voor beginners in Breda?? Het begint in september. Ik hoor…

Begonnen door Maud

0 16 Aug 2011

Abseilen van de Euromast 6 augustus

Hoi Allemaal, Hoi Durfals! Op 6 AUGUSTUS gaat het dan toch gebeuren! Ik heb mij al aangemeld, en hopelijk volgen er nog velen! Hoe meld je…

Begonnen door RON

80 14 Aug 2011
Antwoord van maikel de graeve

Muzikanten gezocht!

Hee hallo,   deze week is er in de Utrecht-groep spontaan het idee ontstaan om een singleband op te zetten. Lijkt het je leuk om met een st…

Begonnen door Uzondu

0 14 Aug 2011

Dag van de Romantische Muziek in Rotterdam 14 augustus

Op zondag 14 augustus is in het park bij de Euromast weer de Dag van de Romantische Muziek. Als het mooi weer is, is dit een heel leuk even…

Begonnen door Nancy

17 14 Aug 2011
Antwoord van Ton !

pleinbios in Rotterdam

Wie heeft er zin om 31 augustus of 1 september mee te gaan naar de openluchtbios in het Museumpark in R'dam?   Twee opties: daar afspreken…

Begonnen door johan morsink

0 13 Aug 2011

pleinbioscoop rotterdam

Wie heeft er zin om 31 augustus of 1 september mee te gaan naar de openluchtbios in het Museumpark in R'dam?   Twee opties: daar afspreken…

Begonnen door johan morsink

0 13 Aug 2011

gourmetten

ik wil morgen 14-08 een leuke en gezellige middag organiseren met een gourmet en miss daarna naar de film, wil dit gewoon bij mij thuis doe…

Begonnen door maries

0 13 Aug 2011

23, 24 en 25 september : Cult en Tumult in Veldhoven

25 september Acda en de Munnick, Alain Clark, Miss Montreal en Anita Meijer bij Cult en Tumult in Veldhoven. Ik ga zondag avond vanaf zes u…

Begonnen door HansB

0 13 Aug 2011
Antwoord van Dick

RSS

WORD NU GRATIS LID!

Singles ontmoeten? Maak GRATIS een profiel : MELD JE HIER GRATIS AAN ALS LID!

& Meld je hier aan voor de NIEUWSBRIEF

& Ontvang het laatste nieuws & tips: LIKE OP FACEBOOK!  

Waarom Single Events?

Petra, Oprichter Single Events:"Twijfel niet! Kom kennismaken! LEES INTERVIEW over ontstaan Single Events, in MIJN GEHEIM'"

Maak gratis een profiel aan!

Singlecoach

Wil je een GRATIS screening sessie? Of heb je een vraag over relaties, single zijn? Stel je vraag aan  Kim van Ziyit Singlecoaching

Advertenties

VAKANTIES VOOR SINGLES

BOEK voor 1 P EN SPREEK SAMEN AF via Single Events! vb met:

© 2018   Gemaakt door Petra Beheerder Single Events.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden