Single Events

Single activiteiten 40 50 60 plus singlefeesten actief singles weekend dating

Wie gaat er mee? (2,759)

Discussies Antwoorden Recente berichten

Pathé Alternative Cinema, Schouwburgplein, maandag 23 april: Phantom Thread

Hoi allemaal. Even lekker ontspannen voor het grote scherm… Ga je mee naar de film in Rotterdam?  Pathé, Schouwburgplein 101, 3012CL Rotter…

Begonnen door Sietske

0 12 Apr

15-4-2018: Lentiade ('s-Hertogenbosch)

Hallo, Geniet van de lente tijdens Nederlands grootste voorjaarsfair op de Pettelaarse Schans in Den Bosch; Het stervormig, vestingeiland i…

Begonnen door Niels van den Dungen

0 12 Apr

Nationale museumweek 2018 8 - 15 april. Spreek samen af met singles!

Met singles een museum of een tentoonstelling bezoeken. Hoe leuk is dat!  Je ziet mooie dingen en leert ook nog andere singles kennen op ee…

Begonnen door Petra Beheerder Single Events

0 10 Apr

8 april Soulboat Almere

It giet oan!!!!!  8 april ga ik weer heerlijk dansen bij de Soulboat Almere. Een geweldige middag en avond hebben. Je wordt verwelkomt met…

Begonnen door Karin66

23 8 Apr
Antwoord van Auk1963

Escaperoom 'Follow the light' Eindhoven vrijdag 25 mei 2018 NOG 1 PLEK

We verzamelen om 19.45 uur bij de escaperoom, Torenallee 20 in Eindhoven (Strijp S). Aanvang escaperoom 'Follow the light' om 20.00 uur. De…

Begonnen door Petra68

2 6 Apr
Antwoord van Petra68

Rotterdam Pathé Schouwburgplein, maandag 9 april: Film Stars Don't Die in Liverpool

Hoi allemaal. Even lekker ontspannen voor het grote scherm… Ga je mee naar de film in Rotterdam?  Film Stars Don't Die in Liverpool De ooit…

Begonnen door Sietske

0 6 Apr

Rotterdam Marathon zondag 8 april 2018

mensen zondag 8 april marathon in rotterdam mensen die zin hebben om te komen , verzamelen om 10.30 uur op metro station slinge in rotterd…

Begonnen door rob57

0 6 Apr

zondag 8 april Hermitage of Van Gogh Museum Amsterdam

Zondag 8 maart wil ik graag naar de Hermitage (Hollandse meesters) of, als dat niet kan, naar het Van Gogh (Japanse invloeden).  Om 12.00u.…

Begonnen door Lot8

3 6 Apr
Antwoord van Jane10

LATIJNS AMERIKAANSE Dansfeest zaterdag 7 april Burgerweeshuis Deventer

Zaterdag 7 april is er een speciaal dansfeest georganiseerd in het Burgerweeshuis in Deventer. Ik hou veel van dansen en Latijns Amerika.…

Begonnen door Niek

1 5 Apr
Antwoord van Marcel1960

KONINGSDAG DEN BOSCH 27 APRIL

Dit uitje zit vol! Als je toch nog mee wil gaan, kan ik je op een reserve lijstje zetten.  Het lijkt me gezellig om met een groep van maxi…

Begonnen door Berdine

31 4 Apr
Antwoord van Berdine

RSS

WORD NU GRATIS LID!

Singles ontmoeten? Maak GRATIS een profiel : MELD JE HIER GRATIS AAN ALS LID!

& Meld je hier aan voor de NIEUWSBRIEF

& Ontvang het laatste nieuws & tips: LIKE OP FACEBOOK!  

Waarom Single Events?

Petra, Oprichter Single Events:"Twijfel niet! Kom kennismaken! LEES INTERVIEW over ontstaan Single Events, in MIJN GEHEIM'"

Maak gratis een profiel aan!

Singlecoach

Wil je een GRATIS screening sessie? Of heb je een vraag over relaties, single zijn? Stel je vraag aan  Kim van Ziyit Singlecoaching

Advertenties

VAKANTIES VOOR SINGLES

BOEK voor 1 P EN SPREEK SAMEN AF via Single Events! vb met:

© 2018   Gemaakt door Petra Beheerder Single Events.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden