Single Events

Single activiteiten 40 50 60 plus singlefeesten actief singles uitjes weekend

Discussies van corina 66 (18)

Discussies waarop is gereageerd (18) Antwoorden Recente berichten

"Hoi thea iedereen een gezellige middag de volgende keer hoop ik er weer bij te zijn…"

corina 66 heeft 21 Jul gereageerd op BOURGONDISCHE BORREL ZONDAG 22 JULI 15.00 UUR

39 22 Jul
Antwoord van Desiré

"Het is nog ver weg maar zoals het er nu uit ziet wil ik graag weer mee sietske vorig…"

corina 66 heeft 11 Jul gereageerd op Zaterdag 22 september: De Efteling in Kaatsheuvel

25 8 Aug
Antwoord van Sietske

"Henri een fijne wandeling met de mede wandelaars de volgende keer hoop ik er weer bi…"

corina 66 heeft 7 Jul gereageerd op ZONDAG 08 JULI WANDELING DOOR BOSWACHTERIJ SINT ANTHONIS.

30 9 Jul
Antwoord van Silvia

"Korine bedankt voor de super mooie en gezellige wandeling weer een leuk groepje bij…"

corina 66 heeft 30 Jun gereageerd op ZATERDAG 30 JUNI - Wandeling Tilburg (zuid-west)

28 6 Aug
Antwoord van Patty

"Corine jammer dat ik je zondag niet bij de borrel ga zien tot 30 junie en ik breng d…"

corina 66 heeft 21 Jun gereageerd op ZATERDAG 30 JUNI - Wandeling Tilburg (zuid-west)

28 6 Aug
Antwoord van Patty

"Thea jammer dat ik er deze keer niët bij kan zijn voor iedereen die gaat gezellige m…"

corina 66 heeft 18 Jun gereageerd op Den Bosch BOURGONDISCHE BORREL ZONDAG 24 JUNI 15.00 UUR

49 24 Jun
Antwoord van Desiré

"Corine ik ga weer gezellig mee"

corina 66 heeft 12 Jun gereageerd op ZATERDAG 30 JUNI - Wandeling Tilburg (zuid-west)

28 6 Aug
Antwoord van Patty

"Desiree het was een super gezellige mooie wandeling gr"

corina 66 heeft 2 Jun gereageerd op Zaterdag 2 juni 2018, wandeling door prachtig natuurgebied bij Riel.

15 3 Jun
Antwoord van Desiré

"Gezellig ik wil ook graag mee"

corina 66 heeft 30 Mei gereageerd op Zaterdag 2 juni 2018, wandeling door prachtig natuurgebied bij Riel.

15 3 Jun
Antwoord van Desiré

"Dames wat een mooie herinnering super gezellige dag gehad top zijn jullie gr corina"

corina 66 heeft 22 Mei gereageerd op Zaterdag 19 mei: De Efteling in Kaatsheuvel

12 10 Jun
Antwoord van Erik2

RSS

WORD NU GRATIS LID!

Singles ontmoeten? Maak GRATIS een profiel : MELD JE HIER GRATIS AAN ALS LID!

& Meld je hier aan voor de NIEUWSBRIEF

& Ontvang het laatste nieuws & tips: LIKE OP FACEBOOK!  

Waarom Single Events?

Petra, Oprichter Single Events:"Twijfel niet! Kom kennismaken! LEES INTERVIEW over ontstaan Single Events, in MIJN GEHEIM'"

Maak gratis een profiel aan!

Liefdescoach Single Events

Zou jij meer willen in de liefde? Of heb je een vraag over relaties of single zijn? Stel je vraag aan SE-liefdescoach  Kim Hartgers

Advertenties

ADV. SINGLEREIZEN

ADVERTENTIES

VAKANTIES VOOR SINGLES

BOEK voor 1 P EN SPREEK SAMEN AF via Single Events! vb met:

© 2018   Gemaakt door Petra Beheerder Single Events.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden