Single Events

Single activiteiten 40 50 60 plus singlefeesten actief singles weekend dating

Avondje dansen ; SoulCity Nijmegen 19 mei 2018 van 22.00 - 0.300 uur in LUX UPDATE !

SoulCity keert na 2 uitverkochte edities voor de derde keer terug in het prachtige Nijmegen!
Een dampende clubavond gevuld met soulclassics uit de jaren zeventig en tachtig, dansbare boogie en swingende bossa. Denk hierbij aan de hits van James Brown, het vrolijke oeuvre van The Jackson Five en de mooiste hits van Earth Wind&Fire. Natuurlijk is er tijdens SoulCity ook ruimte voor moderne dansbare soulmuziek van Michael Jackson, Prince, Jamiroquai, Tuxedo, Bruno Mars en Musiq Soulchild. Een van de bijzonderheden van SoulCity is dat de hele avond alleen op Vinyl wordt gedraaid. Kortom, een avond voor zowel jonge als ‘oudere' Soul liefhebbers!

Kaartjes in de voorverkoop zijn € 10,-- (excl fee). On line reserveren ! 

https://www.soul-city.nl

Parkeren kan in de parkeergarage Marienburg ; op loopafstand (1 minuut) van LUX.

Adres: Asenaalgas 8 6511 PE Nijmegen. 

LUX: Marienburg 38/39 - 6511 PS Nijmegen

LOCATIE KOFFIE DRINKEN IS GEWIJZIGD !

Wie gaat er mee? 

Vooraf koffie drinken bij Cafe de Opera, Koningstraat 34 6511 LB Nijmegen (2 minuten lopen)

Tijd: 20.30 uur. 

Aanmeldingen:

Carlos                      o.v.b.

Beatrijs                   drinkt vooraf koffie mee 

Betty                       drinkt vooraf koffie mee ; zoekt carpool vanuit Ede

Esther                      drinkt vooraf koffie mee

Jose                         drinkt vooraf koffie mee 

Will                          drinkt vooraf koffie mee 

Jacqueline                drinkt vooraf cappuccino mee

Andre                       drinkt vooraf koffie mee 

Mieke                       drinkt vooraf koffie mee 

Hanneke                   drinkt vooraf koffie mee 

Rob57                       drinkt vooraf koffie mee 

Hillman (Bert)           drinkt vooraf koffie mee ; komt vanuit Groesbeek, biedt carpool aan 

Joop                         weet nog niet wat hij wil :-)

Marcel                      drinkt vooraf koffie mee

Johan                       weet nog niet of hij het haalt 

Petra                        drinkt vooraf koffie mee 

Marian                      zien we in Lux

Ineke                        weet niet of ze het haalt

Karin (organisatie)    drinkt vooraf koffie mee

Weergaven: 2905

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Soul party, , lijkt me wel erg gaaf ,  wil echt graag er naar toe ,  pfffff pfffff als mijn agenda het tenminste toelaat  

Hoi Carlos, 

Zet ik je wel of niet op de lijst? ; als je het heel graag wil, heb je tijd toch :-) 

groet,

Karin 

Hoi Karin, yeah:-) ik ga graag mee dansen! Vooraf koffie goed idee,

Groetjes Beatrijs

Gezellig Beatrijs, weer een avondje lekker dansen.

Kun jij me een advies geven voor een locatie om koffie te drinken? 

groet,

Karin 

Karin,  Optie : als de koffie groep niet al te groot wordt zou je dezelfde  plek als laatst,  aan de waalkade,  kunnen  doen,  de lux  is daar 5 minuten vandaan.. ( maar er is ook genoeg  rondom de lux ook )

Dank je Maan ; was laatst wel erg leuk aan de Waalkade. Ik zoek ff op hoe het ook alweer heet. 

Ga je mee ? Of is het niet jouw muziek? 

Vivaldi heet dat ding tegenwoordig, ik  beslis  later of ik meega maar laat het tzt wel  ff weten hier,  de muziek?...  denk  dat er wel  paar plaatjes  leuk  zullen  zijn  toch haha

Klopt ja, Vivaldi. Hoor het wel wat je doet. Ik denk dat we gewoon de hele avond weer op de dansvloer kunnen :-) 

Vivaldi is prima:-) Als je nog dichterbij wilt: Koningsplein is 1 minuut lopen en is 1 groot gezellig terras. Kijk maar wat je voorkeur heeft. Groetjes Beatrijs

Ik dans en ontmoet graag mee! Ik kom en ga met het ov, maar als ik met iemand kan carpoolen uut Ede, hou ik me aanbevolen!

Hoi Betty, leuk dat je erbij bent. Ik zet je carpoolverzoek erbij bij de aanmeldingen. 

Waar we gaan koffie drinken laat ik nog weten. 

groet,

Karin 

Leuk; gezien. Vivaldi aan de Waalkade. Fijn dat je mijn carpoolverzoek bij het bericht gezet hebt. Het duurt nog wel even voor het zover is; nu al zin in. Er volgen vast meer dansliefhebbers.. :)

RSS

WORD NU GRATIS LID!

Singles ontmoeten? Maak GRATIS een profiel : MELD JE HIER GRATIS AAN ALS LID!

& Meld je hier aan voor de NIEUWSBRIEF

& Ontvang het laatste nieuws & tips: LIKE OP FACEBOOK!  

Waarom Single Events?

Petra, Oprichter Single Events:"Twijfel niet! Kom kennismaken! LEES INTERVIEW over ontstaan Single Events, in MIJN GEHEIM'"

Maak gratis een profiel aan!

Liefdescoach Single Events

Zou jij meer willen in de liefde? Of heb je een vraag over relaties of single zijn? Stel je vraag aan SE-liefdescoach  Kim Hartgers

Advertenties

ADV. SINGLECOACHING

ADV. SINGLEREIZEN

ADVERTENTIES

VAKANTIES VOOR SINGLES

BOEK voor 1 P EN SPREEK SAMEN AF via Single Events! vb met:

© 2018   Gemaakt door Petra Beheerder Single Events.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden