Single Events

Single activiteiten 40 50 60 plus singlefeesten actief singles uitjes weekend

Avondje dansen ; SoulCity Nijmegen 19 mei 2018 van 22.00 - 0.300 uur in LUX UPDATE !

SoulCity keert na 2 uitverkochte edities voor de derde keer terug in het prachtige Nijmegen!
Een dampende clubavond gevuld met soulclassics uit de jaren zeventig en tachtig, dansbare boogie en swingende bossa. Denk hierbij aan de hits van James Brown, het vrolijke oeuvre van The Jackson Five en de mooiste hits van Earth Wind&Fire. Natuurlijk is er tijdens SoulCity ook ruimte voor moderne dansbare soulmuziek van Michael Jackson, Prince, Jamiroquai, Tuxedo, Bruno Mars en Musiq Soulchild. Een van de bijzonderheden van SoulCity is dat de hele avond alleen op Vinyl wordt gedraaid. Kortom, een avond voor zowel jonge als ‘oudere' Soul liefhebbers!

Kaartjes in de voorverkoop zijn € 10,-- (excl fee). On line reserveren ! 

https://www.soul-city.nl

Parkeren kan in de parkeergarage Marienburg ; op loopafstand (1 minuut) van LUX.

Adres: Asenaalgas 8 6511 PE Nijmegen. 

LUX: Marienburg 38/39 - 6511 PS Nijmegen

LOCATIE KOFFIE DRINKEN IS GEWIJZIGD !

Wie gaat er mee? 

Vooraf koffie drinken bij Cafe de Opera, Koningstraat 34 6511 LB Nijmegen (2 minuten lopen)

Tijd: 20.30 uur. 

Aanmeldingen:

Carlos                      o.v.b.

Beatrijs                   drinkt vooraf koffie mee 

Betty                       drinkt vooraf koffie mee ; zoekt carpool vanuit Ede

Esther                      drinkt vooraf koffie mee

Jose                         drinkt vooraf koffie mee 

Will                          drinkt vooraf koffie mee 

Jacqueline                drinkt vooraf cappuccino mee

Andre                       drinkt vooraf koffie mee 

Mieke                       drinkt vooraf koffie mee 

Hanneke                   drinkt vooraf koffie mee 

Rob57                       drinkt vooraf koffie mee 

Hillman (Bert)           drinkt vooraf koffie mee ; komt vanuit Groesbeek, biedt carpool aan 

Joop                         weet nog niet wat hij wil :-)

Marcel                      drinkt vooraf koffie mee

Johan                       weet nog niet of hij het haalt 

Petra                        drinkt vooraf koffie mee 

Marian                      zien we in Lux

Ineke                        weet niet of ze het haalt

Karin (organisatie)    drinkt vooraf koffie mee

Weergaven: 2910

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Haha,  ze draaiden  alles  behalve  mijn  muziekclipjes van hier maar  desondanks  was het  wel leuk op  de laatste dj na, dat was de reden  dat we eerder gingen want  hij  snapte de zaal-smaak niet zo goed.
Weer te weinig  gekletst met  wie dan ook maar jah  , tis een  dansavond dus sjah.
De  invasie der jonge rupsen begon rond 23.30 wat  te merken was, blijkbaar een Lux(or) - issue ...

Fijne dag  allemaal  en Karin bedankt  voor je  geinvesteerde energie!

Hee, nauw ik sluit geheel aan in  jouw mening, waar is Ferry Maat (van heel vroeguh) Soulshow! 

Wanneer we 'm zo goed kunnen gebruiken, ik vond tevens onze  koffie-samenkomt heel waardevol ;)

Des al niet te min vond de avond meede daar door als geheel zeer geslaagd!

karin bedank voor de organisatie en was een leuk feest heel gezellig en ga zo door he  groeten rob 57

Hallo Karin, bedankt voor het organiseren van dit feestje.
Het was een supergezellige avond met iedereen.

Heerlijke muziek, leuke zaal en mensen en inderdaad weer fijn dat koffie drinken vooraf, zoals ik al jaren doe bij de swingnight (vroeger in musis sacrum en nu in Duiven...daarover gesproken...op 2 juni gaan we weer flink dansen..Komen jullie ook allen weer. Het uitje staat al tussen de uitjes leden.)

Ow goed dat jet aanhaald, ik meld me bij deze dan aan.

oh en ik heb met de winactie van deze soulnight  met mijn nummertje ook nog 1 (helaas maar 1) gratis kaartje voor de volgende soulnight gewonnen. Deze vindt plaats op 14 juli....niet doorvertellen he...(omgekeerde psychologie)

RSS

WORD NU GRATIS LID!

Singles ontmoeten? Maak GRATIS een profiel : MELD JE HIER GRATIS AAN ALS LID!

& Meld je hier aan voor de NIEUWSBRIEF

& Ontvang het laatste nieuws & tips: LIKE OP FACEBOOK!  

Waarom Single Events?

Petra, Oprichter Single Events:"Twijfel niet! Kom kennismaken! LEES INTERVIEW over ontstaan Single Events, in MIJN GEHEIM'"

Maak gratis een profiel aan!

Liefdescoach Single Events

Zou jij meer willen in de liefde? Of heb je een vraag over relaties of single zijn? Stel je vraag aan SE-liefdescoach  Kim Hartgers

Advertenties

ADV. SINGLEREIZEN

ADVERTENTIES

VAKANTIES VOOR SINGLES

BOEK voor 1 P EN SPREEK SAMEN AF via Single Events! vb met:

© 2018   Gemaakt door Petra Beheerder Single Events.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden