Single Events

Single activiteiten 40 50 60 plus singlefeesten actief singles weekend dating

Keukenhof, het leukste en fleurigste dagje uit staat dit jaar in het teken van Romantiek in Bloemen. Deze zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Dit voorjaar staan meer dan 7 miljoen bloembollen in bloei met wel 800 verschillende soorten tulpen. Lente en een zee aan bloemen, ga daarom mee en laat je verrassen! 

Maak gebruik van de aanbieding van bijv. spoordeelwinkel.  Trein, bus en entree voor € 33,00. We treffen elkaar bij de ingang of eerder voor diegenen die samen met de trein gaan! Er is in het park genoeg te krijgen maar neem gerust wat drinken en een lunchpakketje mee.

(Voorlopig) reisschema (bij boeken ticket spoordeelwinkel kiezen voor eindstation Schiphol):

08.08 vertrek vanuit Geldrop trein ri Tilburg spoor 1 (Lia/Petra)

08.27 vertrek vanuit Eindhoven trein ri Amsterdam Centraal spoor 5

09.26 vertrek vanuit Utrecht trein ri Schiphol spoor 5

10.03 vertrek vanuit Schiphol bushalte Airport/boulevard, lijn 858 Arriva

10.46 aankomst Keukenhof!

Naast de ruim 32ha aan bloemen kun je genieten van spectaculaire bloemenshows, verrassende inspiratietuinen, unieke kunstwerken en geweldige evenementen. De bloei in Keukenhof loopt parallel aan die in de natuur. Aan het begin van het seizoen bloeien de vroegbloeiende soorten zoals crocussen, narcissen, hyacinten en vroege tulpen. Later in het seizoen bloeien de latere bloeiers zoals (grotere) tulpen. In de paviljoenen zijn vanaf de eerste tot en met de laatste dag van het seizoen schitterende bloemenshows te zien.

Weergaven: 757

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Welkom Gerda. Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd. Petra

Hoi Petra, ik heb even gekeken maar vanaf Apeldoorn gaan er geen treinen op die dag dus wordt lastig reizen. Dan moet ik eerst al met de bus nou dan weet ik het wel helaas ervaring mee met uit vallen treinen in het weekend. Dus ik ga niet mee ook al zou ik toch kunnen. Of er moet iemand vanaf deze kant met de auto gaan zodat ik mee kan rijden. Maar denk dat iedereen de trein neemt is normaal ook makkelijker. Maar ik ga het niet gokken staat nu al aangegeven dat ik eerst met de bus moet en dan pas weer met de trein kan. Vorige keer ben ik meer aan reizen geweest dan dat ik op bestemming was wordt je niet vrolijk van. Gr. Linda

Jammer. Tot een andere keer. Petra

Ja, is goed. gr. linda

Linda ik ga vanaf Harderwijk met de auto je kunt meerijden

Hoi Gea dat is mooi moet alleen nog kijken of het lukt zal eind van de week wel even laten weten. mail je wel even. gr. linda

Alleen vrouwen? Is toch leuk als een man aansluit. Ik beloof nog niets maar zet het wel in mijn agenda. Ik laat het nog weten.

Tuurlijk. Mannen zijn ook welkom. Join the club zou ik zeggen.

RSS

WORD NU GRATIS LID!

Singles ontmoeten? Maak GRATIS een profiel : MELD JE HIER GRATIS AAN ALS LID!

& Meld je hier aan voor de NIEUWSBRIEF

& Ontvang het laatste nieuws & tips: LIKE OP FACEBOOK!  

Waarom Single Events?

Petra, Oprichter Single Events:"Twijfel niet! Kom kennismaken! LEES INTERVIEW over ontstaan Single Events, in MIJN GEHEIM'"

Maak gratis een profiel aan!

Singlecoach

Wil je een GRATIS screening sessie? Of heb je een vraag over relaties, single zijn? Stel je vraag aan  Kim van Ziyit Singlecoaching

Advertenties

VAKANTIES VOOR SINGLES

BOEK voor 1 P EN SPREEK SAMEN AF via Single Events! vb met:

© 2018   Gemaakt door Petra Beheerder Single Events.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden