Single Events

Single activiteiten 40 50 60 plus singlefeesten actief singles weekend dating

Aanbieding spoordeelwinkel; treinkaartje en rondvaart € 22

Verken Haarlem vanaf het water. Maak een rondvaart van 50 minuten over het mooie Spaarne en de grachten. Onderweg kom je onder andere de Stadsschouwburg, het Frans Hals museum en de stadsmolen tegen. De schipper vertelt je hier alles over en wijst je de mooiste plekjes. Weer terug aan wal? Recht tegenover de aanmeerlocatie stap je binnen bij het Teylers Museum, het oudste museum van Nederland. Winkelen doe je in de Kruisstraat, waar je terechtkunt voor kleding, koffie en chocolade. Sluit je dag in Haarlemse stijl af met een lokaal biertje in de Jopenkerk. Je vindt meer tips van Haarlemse locals op #nsfavourites.

Heb jij zin om deze dag mee te gaan? Meld je dan aan, dan spreken we details nog af. Max. 8 personen. Ticket zelf bestellen via: https://www.spoordeelwinkel.nl/uitjes/rondvaart-haarlem.html

Groeten Petra

Weergaven: 285

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

.

Ik ga graag mee

Hallo Petra,

Graag ga ik met jullie mee. 

Groetjes Marian 

Suzy en Marian. Gezellig dat jullie mee gaan. Graag zelf ticket regelen via spoordeelwinkel. Groetjes Petra

ticket geregeld

Hai,

Ik wil ook mee gaan.

Groetjes,
Petra

Hallo Petra. Welkom bij ons clubje. Graag zelf ticket aanschaffen via Spoordeelwinkel. Groet Petra

Hallo Petra,

Ondertussen heb ik ook het kaartje besteld.

Groetjes Marian 

Hallo Petra,

Lijkt me leuk meld mij daarom hierbij aan.

Heb de tickets al besteld.

Groetjes Marleen

Leuk Marleen dat je mee gaat! Stuur je nog een PB. Groeten

Hoi Petra,

Ik ga graag mee.

Groetjes, Niels

Prima. Vertrektijd e.d. zet ik nog op de site. Groet Petra

RSS

WORD NU GRATIS LID!

Singles ontmoeten? Maak GRATIS een profiel : MELD JE HIER GRATIS AAN ALS LID!

& Meld je hier aan voor de NIEUWSBRIEF

& Ontvang het laatste nieuws & tips: LIKE OP FACEBOOK!  

Waarom Single Events?

Petra, Oprichter Single Events:"Twijfel niet! Kom kennismaken! LEES INTERVIEW over ontstaan Single Events, in MIJN GEHEIM'"

Maak gratis een profiel aan!

Liefdescoach Single Events

Zou jij meer willen in de liefde? Of heb je een vraag over relaties of single zijn? Stel je vraag aan SE-liefdescoach  Kim Hartgers

Advertenties

ADV. SINGLECOACHING

ADVERTENTIES

VAKANTIES VOOR SINGLES

BOEK voor 1 P EN SPREEK SAMEN AF via Single Events! vb met:

© 2018   Gemaakt door Petra Beheerder Single Events.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden