Single Events

Single activiteiten 40 50 60 plus singlefeesten actief singles weekend dating

Indonesisch eten bij BATAVIA in Arnhem op vrijdag 4 mei vanaf 18.00 uur. Wie sluit aan?

Vandaag bericht ontvangen van Nanny (organisatie kookworkshop) dat i.v.m. een ernstige ziekte alle kookworkshops worden geannuleerd.

Daar iedereen deze datum en tijd nu gereserveerd heeft in zijn/haar agenda, dacht ik dat het misschien leuk is om wel samen iets te gaan eten in een Indonesisch Restaurant.

Batavia, Willemsplein 31, 6811 KC Arnhem vanaf 18.00 uur. 

Kosten voor een gemiddelde 3 gangen a la carte menu is 22 euro excl. drankje.

Graag hoor ik wie er mee wil gaan. Dan zal ik een tafel reserveren voor de groep.

================================================================================

Wie gaat er mee?                                                   Batavia, Arnhem

1. Hans IJzermans                                                       gaat mee 

2. Carla                                                                       gaat mee                                   

3. Karin (o.v.b jetlag) 

4. Jeannette                                                                gaat mee 

5.

6. Corinne                                                                      ?

7. Remie                                                                    gaat mee

8. Ruud                                                                      gaat mee 

9. Simon                                                                     gaat mee + Karin M.                                         

10. 

11. Henri                                                                    gaat mee

12. Ingrid                                                                   gaat mee

13. Karin (organisatie)                                                gaat mee

Weergaven: 1721

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Tafel bij Batavia is gereserveerd voor 10 personen.

Wanneer?

Hoi Stephke, 

iets te veel verwijderd in de aankondiging zie ik nu :-) 

We gaan op vrijdag 4 mei eten. 

groet,

Karin 

We zijn nu met 9 personen ; wacht nog reactie van Corinne en Esther af.

Hoi Karin,

Als er nog plaats ga ik graag mee. 

Groetjes, Jeannette

Hoi Jeannette, er is nog plaats en anders reserveer ik gewoon voor meer personen een tafel :-). Leuk dat je meegaat. 

groet,

Karin 

Leuk tot dan!

RSS

WORD NU GRATIS LID!

Singles ontmoeten? Maak GRATIS een profiel : MELD JE HIER GRATIS AAN ALS LID!

& Meld je hier aan voor de NIEUWSBRIEF

& Ontvang het laatste nieuws & tips: LIKE OP FACEBOOK!  

Waarom Single Events?

Petra, Oprichter Single Events:"Twijfel niet! Kom kennismaken! LEES INTERVIEW over ontstaan Single Events, in MIJN GEHEIM'"

Maak gratis een profiel aan!

Singlecoach

Wil je een GRATIS screening sessie? Of heb je een vraag over relaties, single zijn? Stel je vraag aan  Kim van Ziyit Singlecoaching

Advertenties

VAKANTIES VOOR SINGLES

BOEK voor 1 P EN SPREEK SAMEN AF via Single Events! vb met:

© 2018   Gemaakt door Petra Beheerder Single Events.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden