Single Events

Single activiteiten 40 50 60 plus singlefeesten actief singles uitjes weekend

Hallo sportieve singles,

Ik heb me net opgegeven voor de ANWB-wandeldag op zaterdag 14 april a.s. in Leeuwarden en wandel mee met de groep van 14.30 uur. De wandeling is ca 5 km.

Het lijkt me leuk om dat samen met andere singles te doen.

De enthousiaste ANWB- vrijwilligers hebben er weer zin in om ons door hun stad te leiden, interessante wetenswaardigheden te vertellen en vooral om samen te wandelen.  Als je een mooie, leuke of gekke foto maakt tijdens de wandeling, dan maak je ook nog kans op een paar wandelschoenen.

Na de wandeling lijkt het me leuk om samen ergens iets te eten of een hapje te eten.

Wil je mee wandelen, wacht dan niet te lang met aanmelden op de site van de ANWB want er is veel animo voor de wandelingen.

En je natuurlijk ook even hier aanmelden.

Aanmelden bij de ANWB kan hier: https://www.anwb.nl/forms/wandelen/anwb-wandelweken

Weergaven: 120

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Hoi Gerrie, dat is leuk! Ik woon bij Utrecht is daar ook een wandeling vd ANWB ? Groetjes Perry

Hallo Per58,

de wandeling wordt in 25 steden georganiseerd en start bij de plaatselijke ANWB-winkel. Als je in het inschrijfformulier op ANWB-winkel klikt, dan zie je de 25 steden.

Hallo Mienke,

leuk dat je meegaat!

Hallo Gerrie,

Idd een leuk idee, ik heb me ook net opgegeven! Daarna nog ergens gezellig een lekkere kop thee oid.
Groetjes Karin

Hallo Karin,

leuk dat je meegaat!

Ik wil me ook graag opgeven. Als ik op de ANWB Leeuwarden click, zie ik diverse tijdstippen. Welk tijdstip?

groet,

Evelien

De wandeling van 14.30 uur.

We verzamelen om 14.15 uur in de ANWB-winkel.

Leuk dat je mee gaat!

RSS

WORD NU GRATIS LID!

Singles ontmoeten? Maak GRATIS een profiel : MELD JE HIER GRATIS AAN ALS LID!

& Meld je hier aan voor de NIEUWSBRIEF

& Ontvang het laatste nieuws & tips: LIKE OP FACEBOOK!  

Waarom Single Events?

Petra, Oprichter Single Events:"Twijfel niet! Kom kennismaken! LEES INTERVIEW over ontstaan Single Events, in MIJN GEHEIM'"

Maak gratis een profiel aan!

Liefdescoach Single Events

Zou jij meer willen in de liefde? Of heb je een vraag over relaties of single zijn? Stel je vraag aan SE-liefdescoach  Kim Hartgers

Advertenties

ADV. SINGLEREIZEN

ADVERTENTIES

VAKANTIES VOOR SINGLES

BOEK voor 1 P EN SPREEK SAMEN AF via Single Events! vb met:

© 2018   Gemaakt door Petra Beheerder Single Events.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden