Single Events

Single activiteiten 40 50 60 plus singlefeesten actief singles weekend dating

Wandeling vanuit Baarle-Nasau 11km. Zaterdag 24 februari 2018. Op zoek naar restanten van een groot station..

Een wandeling van 11 km, grotendeels over zandwegen. We wandelen door een prachtig natuur gebied naar Weelde-Statie (Belgie) waar we halverwege in een horeca pauze hebben.

Aanmelden t/m/ donderdag 22 februari 2018.

We komen op locatie waar uit ooit de 3e grootste station van Nederland, na Amsterdam en Utrecht (1906-1950) heeft gestaan. Gebouw was 164 meter lang, rijksgrens in het midden. Nederland bouwde (1904-1906) en België huurde zijn deel. kosten 1,5 miljoen gulden. 
Spoorwegemplacement had een lengte 3 km, lag 23 km aan spoorrails, verdeeld over 50 spoorlijnen (23 langs elkaar) en 100 wissels. 
Het moest een verbinding worden Van Amsterdam naar Brussel en ook naar Parijs. Traject werd niet afgerond.

1950 - 1959 werd bijna alles afgebroken. Een douaneloods staat er nog waar nu een horeca is gevestigd en  waar wij pauze houden.

Ook is er nog restant van perron  te zien.

http://www.erfgoednoorde...lentbestaan 

We passeren 14 x de Landsgrens Nederland - België.

Vertrek             : 13.00 uur.

Verzamelen      : 12.30 uur.

Locatie vertrek: Eetcafé De Lantaern Molenstraat 42, Baarle-Hertog (België)   http://www.delantaern.be/

Parkeren:  Achter eetcafé De Lanaern, Amaliavansolmsstraat Baarle-Hertog (België)

Deelname: Gratis. alle consumpties zijn voor eigen rekening.

Benzine kost in Baarle-Hertog  € 1,33, oeps vandaag 12-2-2018  1,31)

Desiré

Anja

Berdine

Marjan

Moontje

Korine

Koen

Henri

Corina

Teus

Suzy

Gillis

Jan

Henny

Gerda

Johan

Monique

Weergaven: 1226

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Voorlopig meld ik me aan. Wil graag meelopen.maar krijg in de ochtend een.monteur. laat het je dan wel weten.

Ik hoor het wel, Jos..

Ik wandel graag mee, gezellig

Zeker gezellig....

Ik wandel graag mee, groetjes Monique 

Leuk, tot in Baarle

Ha Desiré,

Dat klinkt als een interessante wandeling:-)

Wil mij graag aanmelden, nog even met een ovbtje als dat kan,

groetjes Beatrijs

wandel graag mee

gr Koen

Hoi Desiré,

Je mag mij noteren.

Groet,

Henri

Hey Desire jammer had graag meegelopen maar heb deze dag al een fotografie cursus staan, veel plezier vast allemaal groetjes Thea

hoi Desiré, moet jammer genoeg mijn ovbtje inwisselen en mij afmelden voor de wandeling . Misschien tot een volgende keer, groetjes Beatrijs

Hoi Desiré,

ik ben van de partij,en breng 3 dames mee,jij weel al wie het zijn.

Gr. Teus.

RSS

WORD NU GRATIS LID!

Singles ontmoeten? Maak GRATIS een profiel : MELD JE HIER GRATIS AAN ALS LID!

& Meld je hier aan voor de NIEUWSBRIEF

& Ontvang het laatste nieuws & tips: LIKE OP FACEBOOK!  

Waarom Single Events?

Petra, Oprichter Single Events:"Twijfel niet! Kom kennismaken! LEES INTERVIEW over ontstaan Single Events, in MIJN GEHEIM'"

Maak gratis een profiel aan!

Liefdescoach Single Events

Zou jij meer willen in de liefde? Of heb je een vraag over relaties of single zijn? Stel je vraag aan SE-liefdescoach  Kim Hartgers

Advertenties

ADV. SINGLECOACHING

ADVERTENTIES

VAKANTIES VOOR SINGLES

BOEK voor 1 P EN SPREEK SAMEN AF via Single Events! vb met:

© 2018   Gemaakt door Petra Beheerder Single Events.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden