Single Events

Single activiteiten 40 50 60 plus singlefeesten actief singles weekend dating

De Efteling is een bijzondere wereld vol wondermooie sprookjes, adembenemende attracties en prachtig natuurschoon, waar je nooit raakt uitgekeken. We gaan dit op ons gemak beleven. Samen struinen we de paden af en stappen in de diverse attracties.
Het park is open van 10.00 uur tot 18.00 uur. Na afloop kunnen de liefhebbers nog genieten van de watershow Aquanura.
Ga je mee? We spreken enkele verzamelpunten en -tijden af voor het geval de groep zich splitst.
Vervoer regel je onderling of je komt op eigen gelegenheid. Een ticket zonder korting kost € 38,-. Met de AH sparactie krijg je € 10,- korting (vooraf in te wisselen bij AH!). Er zijn deelnemers van buiten Single Events bij.

Website: www.efteling.com/nl 

Weergaven: 495

Je kunt niet meer reageren op deze discussie.

Berichten in deze discussie

Hoi sietske ik ga graag mee graag hoor ik het vertrekpunt bij de efteling gr corina

Hoi Corina,

leuk leuk leuk!
Als de 19e in zicht komt, gaan we tijden afspreken.

Woon je in de buurt van de Efteling?

groetjes

Ja vlijmen dus kom met de bus

Hoi Sietske,

Vorige keer in de Efteling met jou en de anderen was het erg gezellig. Het is dat ik 19 mei op vakantie ben, maar anders was ik graag meegegaan. Wellicht tot een volgende keer!

Groetjes, Niels

Hoi Niels,

leuk dat je even een bericht achterlaat.

Fijne vakantie!!!

Volgende week is het zo ver, dan reizen we af naar de Efteling. Op dit moment zijn we met 6 personen. 
Voor de liefhebbers: Ik heb nog volle spaarkaarten van AH over.

Ik zou graag meegegaan zijn, maar kan helaas niet. Een volgende keer ga ik graag mee, veel plezier!

Hoi ik ben vrij nieuw hier maar heb eigenlijk wel zin om aan te sluiten... hoe werkt dat? Hebben jullie al een afspreekpunt .... en wie gaat er mee? Groetjes Anne

Hi Ineke en Niels.

Wellicht kunnen in het najaar nog een datum prikken :-)

Hoi Anne en Marjolein, leuk dat jullie ook interesse hebben.
Komende week spreken we definitief af. We houden contact.

Marjolein, woon je in de buurt van de Efteling Of Rotterdam?

groetjes

Dames wat een mooie herinnering super gezellige dag gehad top zijn jullie gr corina
Hoi Sietske,
Het lijkt mij zeker leuk om in het najaar nog een datum te prikken. Laat maar zsm weten wanneer jij wilt gaan.
Groetjes, Niels

Voor wie het gemist heeft ,  7 juli wil ik gaan.

RSS

WORD NU GRATIS LID!

Singles ontmoeten? Maak GRATIS een profiel : MELD JE HIER GRATIS AAN ALS LID!

& Meld je hier aan voor de NIEUWSBRIEF

& Ontvang het laatste nieuws & tips: LIKE OP FACEBOOK!  

Waarom Single Events?

Petra, Oprichter Single Events:"Twijfel niet! Kom kennismaken! LEES INTERVIEW over ontstaan Single Events, in MIJN GEHEIM'"

Maak gratis een profiel aan!

Liefdescoach Single Events

Zou jij meer willen in de liefde? Of heb je een vraag over relaties of single zijn? Stel je vraag aan SE-liefdescoach  Kim Hartgers

Advertenties

ADV. SINGLECOACHING

ADVERTENTIES

VAKANTIES VOOR SINGLES

BOEK voor 1 P EN SPREEK SAMEN AF via Single Events! vb met:

© 2018   Gemaakt door Petra Beheerder Single Events.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden