Single Events

Single activiteiten 40 50 60 plus singlefeesten actief singles weekend dating

ZONDAG 21 JANUARI 2018 WANDELING KRUISBERGSE BOSSEN TE DOETINCHEM OVER 10 KM. VOL. Kiek kiekjes.

Op Zondag 21 Januari 2018 is het tijd om een nieuw uitjes jaar te starten met een mooie wandeling door en langs de Kruisbergse bossen ten noorden van Doetinchem over 10 km.

Een groot deel van deze bossen behoort tot Landgoed Hagen , een afwisselend gebied met naald - en loofbos , vennen , akkers en houtwallen. Typerend voor de Achterhoek zijn de talloze houtwallen: een lage en zeer dichte begroeiing van eiken en meidoorns. Zo werd het vee uit de akkers gehouden en het zand tegengehouden dat de gewassen  onder dreigde te stuiven.

Kruisbergseweg 172

Doetinchem.

www.dekruisberg.nl

Parkeren naast de zaak ( gratis ).

Verzamelen:   12.30 uur  en start wandeling 13.00 uur.

Terug:            circa 16.30 uur en dan nog iets eten.

Alles voor eigen rekening.

Onderweg geen horeca , we houden wel een stop.

Aantal deelnemers max. 25 personen.

UPDATE:  Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om aan te geven of je blijft eten en of je appelgebak bij de koffie wilt bij het verzamelen VOOR vrijdag 19 januari 2018  om19.00uur.

Bij voorbaat dank. 

Deelnemers:                                                Eten                    Appelgebak

1. André     ( uiteraard )                             Ja.                           Ja.

2. Harry                                                     Ja.                           Ja.                                           

3. Ria                                                         Nee.                        Ja.

4. Freddy                                                   Ja.                           Ja.

5. Appie                                                     Ja.                           Ja.

6. Ingrid                                                     Nee.                        Nee.

7. Rosa                                                       Nee.                        Nee.     

8. Arend                                                      Ja.                          Ja.

9. Elly                                                         Nee.                       Nee.

10.Corinne                                                   Ja.                          Nee.     

11.Rob.

12.         

13.Hans IJz.                                                  Nee.

14.Koob                                                        Nee.                       Ja.

15.Henk-Jan                                                 Ja.                          Nee.

16.Yvonne                                                    Nee.                        Ja.

17.Rita                                                         Ja.                          Nee.

18.Hans U.                                                    Ja.                          Nee.

19.Hennie                                                     Ja.                          Nee.

20.Yolande                                                    Ja.                          Ja.

21.Don                                                         Nee.                         Nee.

22.Yolanda                                                   Nee.                         Ja.

23.Marian.                                                    Nee.                         Nee.

24.   ?                                                            Nee.                         Nee.

Weergaven: 4486

Je kunt niet meer reageren op deze discussie.

Berichten in deze discussie

Ik ga graag mee, en ik eet ook mee! Groetjes Marie-Jon timmer

Hallo Marie-Jon,

Fijn dat je mee wilt en ik zet je erbij.

Groeten,

André.

Hallo Ria,

Goed dan mag je mee en blijf je ook wat eten?

Groeten,

André.

Hoi Andre,

mij mag jij ook weer aan de lijst toevoegen.

Eten na die tijd zal ook wel lukken :-)

Groetjes Freddy

Jij mag van mij er weer bij.

Groeten,

André.

Hey André,

Ik wandel ook graag mee, mooie afstand, en daarna ook eten, hebben ze ook iets met kruisbessen op de kaart staan daar in restaurant de Kruisberg aan de Kruisbergseweg? 

Ha die Appie,

Leuk hoor dat je deze keer weer mee gaat en blijft eten , kruisbessen zie hun site dacht ik zo....

Groeten,

André.

Ook een opgave van Ingrid 1965 , kwam hier niet door.

Nou, zeg dat wel Andre, ik ben het nu ook weer aan het proberen........ 

Mooi Ingrid!

Hoi André,

Ik wandel graag mee. Eten laat ik tzt weten.

Groetjes, Rosa

Hallo Rosa,

Fijn dat je mee gaat , maar laat je of je blijft eten wel bijtijds weten dan.

Groetjes,

André.

RSS

WORD NU GRATIS LID!

Singles ontmoeten? Maak GRATIS een profiel : MELD JE HIER GRATIS AAN ALS LID!

& Meld je hier aan voor de NIEUWSBRIEF

& Ontvang het laatste nieuws & tips: LIKE OP FACEBOOK!  

Waarom Single Events?

Petra, Oprichter Single Events:"Twijfel niet! Kom kennismaken! LEES INTERVIEW over ontstaan Single Events, in MIJN GEHEIM'"

Maak gratis een profiel aan!

Singlecoach

Wil je een GRATIS screening sessie? Of heb je een vraag over relaties, single zijn? Stel je vraag aan  Kim van Ziyit Singlecoaching

Advertenties

VAKANTIES VOOR SINGLES

BOEK voor 1 P EN SPREEK SAMEN AF via Single Events! vb met:

© 2018   Gemaakt door Petra Beheerder Single Events.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden