Single Events

Single activiteiten 40 50 60 plus singlefeesten actief singles uitjes weekend

ZONDAG 22 APRIL WANDELING DOOR DE BETUWE BIJ TRICHT (BLOESEM). LET OP: VERTREK WANDELING UITERLIJK 12.30 UUR.

Een route van 12,3 km.

Aanmelden tot en met vrijdag 20 april.

GEEN ONDER VOORBEHOUD A.U.B..

Verzamelen vanaf 11.30 uur. Vertrek 12.30 uur.

Denk aan kleingeld om afrekenen te vergemakkelijken.

De bloesemtijd is één van de mooiste momenten voor een wandeling. De bloesemtijd begint met de witte pruimenbloesem, gevolgd door de kersen. Vervolgens zijn de perenbomen aan de beurt en als laatste kleuren de bomen roze van de appelbloesem.

We starten in Tricht. Lopen langs de Linge over de Lingedijk en Appeldijk richting landgoed Mariënwaeerdt. De beroemde appeldijk is één van de mooiste voorbeelden van de jaarlijkse bloesempracht. Via het pontje steken we de Linge over en gaan weer via de Linge terug naar Tricht.

Denk aan 1 euro contant geld voor oversteek pontje.

Verzamelen:

Uw Chef Eetcafé

Kerkstraat 14b

4196 AB Tricht

Er is ook nog parkeergelegenheid bij de kerk en bij Dorpshuis Tricht (Prins Johan Frisoplaats 1, 4196 AC Tricht).

Bloesemstand (bijgewerkt 16-04-2018)

Pruimen Bloesem zichtbaar
Kersen Bloesem zichtbaar
Peren Eerste bloesem zichtbaar
Appels -in knop -

Weergaven: 3508

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Hoi Henri,

Ik wilde je nog even bedanken voor de organisatie van deze mooie wandeling. ik heb erg genoten. Nisschien tot een volgende...

Bedankt, groet Claudia

Hallo Henry,

bedankt voor het organiseren van  deze mooie wandeling, genoten van de prachtige bloesem in bloei en  natuurlijk even varen op het pontje ;)-

hier wat foto's ter herinnering,

allen bedankt voor de gezelligheid, 

groetjes Astrid 

Hey Henry bedankt voor de organisatie en allen die meegelopen hebben.

Het was een prachtige dag.

Groetjes Marleen

Henri bedankt voor het organiseren van de prachtige wandeling,en alle wandelaars  bedankt voor de leuke middag en avond.

Tot een volgende keer.

Groeten Teus.

Hoi Astrid en Carla,

Leuk jullie foto"s! Geven een mooie impressie van de wandeltocht.

Henri... nogmaals bedankt voor het organiseren, was weer heel gezellig.

Tot een volgende wandeling!

Hallo Henri en medewandelaars,

Wat een mooie route hebben we gewandeld. Voor mij voor de eerste keer, maar volgend jaar ga ik weer de bloesemtocht wandelen :-)

Dank voor de organisatie en de gezelligheid.

Tot een volgende keer,

groet,

Karin 

Hallo allemaal,

Voor degene die af hebben moeten haken vanwege ziek zijn hoop ik dat het weer de goede kant op gaat. Beterschap. Alle wandelaars wil ik bedanken voor hun deelname. Leuk dat ik zoveel positieve reacties heb gekregen. Misschien tot een volgende wandeling.

Groet,

Henri

RSS

WORD NU GRATIS LID!

Singles ontmoeten? Maak GRATIS een profiel : MELD JE HIER GRATIS AAN ALS LID!

& Meld je hier aan voor de NIEUWSBRIEF

& Ontvang het laatste nieuws & tips: LIKE OP FACEBOOK!  

Waarom Single Events?

Petra, Oprichter Single Events:"Twijfel niet! Kom kennismaken! LEES INTERVIEW over ontstaan Single Events, in MIJN GEHEIM'"

Maak gratis een profiel aan!

Liefdescoach Single Events

Zou jij meer willen in de liefde? Of heb je een vraag over relaties of single zijn? Stel je vraag aan SE-liefdescoach  Kim Hartgers

Advertenties

ADV. SINGLEREIZEN

ADVERTENTIES

VAKANTIES VOOR SINGLES

BOEK voor 1 P EN SPREEK SAMEN AF via Single Events! vb met:

© 2018   Gemaakt door Petra Beheerder Single Events.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden