Single Events

Single activiteiten 40 50 60 plus singlefeesten actief singles weekend dating

zondag 27 mei – klompenpadwandeling Renswoude - 14 km

Op zondag 27 mei doen we weer een klompenpadwandeling, ditmaal Daatselaarsepad vanuit Renswoude, 14 km (https://klompenpaden.nl/klompenpad/daatselaarsepad).

De vertrekplaats is restaurant De Dennen, Utrechtseweg 34 in Renswoude (ligt aan de N224). Je bent er welkom vanaf 11.00 uur, en na de koffie/thee vertrekken we om precies 12.00 uur.

Uiteraard is de mooie route voorgelopen, deze voert afwisselend over onverharde en verharde paden, langs boerenerven, over landgoederen, langs bosschages, door agrarisch gebied, en langs delen van de Grebbelinie.

Onderweg is de horecastop bij een cafetaria en einde middag zijn we weer bij De Dennen. Daar kun je prima eten en als je hiervoor kiest, laat me dit dan uiterlijk 24 mei weten, dan doe ik de reservering. 

Totaalaantal wandelaars: maximaal 15, zij die zeker weten dat ze meedoen, krijgen voorrang boven degenen die zich onder voorbehoud aanmelden. Daarom maak ik twee deelnemerslijsten, en eventueel een reservelijst van de zekere deelnemers.

Aanmelding en afzegging: als je je aangemeld hebt (al dan niet onder voorbehoud) en je kunt/wilt toch niet meedoen, geef dit dan a.j.b. meteen door.

Honden: deze zijn ook op dit klompenpad niet welkom.

Wél meenemen: goed humeur, drank, (klein-)geld voor je consumpties

Wandeltempo: regulier.

Contact: enkele dagen vóór de 27ste laat ik de deelnemers m’n 06-nummer weten, voor het geval dat je op de dag zelf moet afzeggen, of later bent door file e.d. Dus als je je hebt aangemeld en je bent nog geen vriend(in) van me, stuur me dan even een vriendschapsverzoek, dat mailt dan wat makkelijker.

Wandelteam                          Mee-eten

1. Carla                           

2. Henri

3. Rita                                  ja                                

4. Koob                                  ja

5. Marie-Jon                           ja

6. Claudia

7. Astrid                                nee

8. Liesbeth                            nee

9. Hans                                  ja

10. Miranda

11. Yolande                            ja

12. Marco  

13. Ysabel                              ja

14. Art                                  nee

15. Marcel

Reservebank

Deze reserve is al ingevallen

1. Rita

Weergaven: 1311

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Leuk Wim,

dat ook jij interesse hebt mee te wandelen.

je bent nu tweede reserve, gelukkig heeft een sterk wandelteam ook goede reserves nodig !

Groetjes van Hans

Dank je Koob en Marie-Jon,

Een verzoek aan degenen die nog niet hebben doorgegeven of ze na afloop mee-eten, zou je dit uiterlijk donderdag (i.p.v. vrijdag) kunnen doen ?

Groetjes van Hans

Hoi Hans,

Hoogstwaarschijnlijk eet ik niet mee.

Groeten, Art

Hoi Hans,

Kink in de kabel . . . 

Weliswaar sta ik reserve echter ik moet mij helaas toch afmelden.

Iedereen een fijne wandeling en dag toe gewenst!

Jammer Wim,

en de reservebank is nu weer leeg.

Groetjes van Hans

Hoi Hans, ik moet mij dus helaas afmelden. Het goede nieuws is dan dat Rita mee kan wandelen. Iedereen een fijne wandeling en dag gewenst!

Okay Sandra,en bedankt voor het doorgeven.

En Rita, jij kunt nu inderdaad invallen.

Groetjes van Hans

Hoi Sandra, ik neem graag je plekje in.

Hoi Hans,

leuk dat ik meekan.  Ik eet ook mee. Tot zondag. 

Groet Rita  

RSS

WORD NU GRATIS LID!

Singles ontmoeten? Maak GRATIS een profiel : MELD JE HIER GRATIS AAN ALS LID!

& Meld je hier aan voor de NIEUWSBRIEF

& Ontvang het laatste nieuws & tips: LIKE OP FACEBOOK!  

Waarom Single Events?

Petra, Oprichter Single Events:"Twijfel niet! Kom kennismaken! LEES INTERVIEW over ontstaan Single Events, in MIJN GEHEIM'"

Maak gratis een profiel aan!

Liefdescoach Single Events

Zou jij meer willen in de liefde? Of heb je een vraag over relaties of single zijn? Stel je vraag aan SE-liefdescoach  Kim Hartgers

Advertenties

ADV. SINGLECOACHING

ADVERTENTIES

VAKANTIES VOOR SINGLES

BOEK voor 1 P EN SPREEK SAMEN AF via Single Events! vb met:

© 2018   Gemaakt door Petra Beheerder Single Events.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacybeleid  |  Algemene voorwaarden